Waardering van SVRZ Ter Valcke, centrum voor zorg en revalidatie - Goes op 23 november 2017

• Dementie

Mijn vader was 3.5 jaar opgenomen op een p.g. woning van ter-Valcke goes. Het personeel was zeer professioneel, vriendelijk en menselijk. Op alle fronten keken ze naar wat er mogelijk was voor hun cliënt, paste dit aan zodat de dag voor mijn vader prettig verliep. Alle lof hoe het personeel met de cliënten omging.

Reactie van/namens Geriatrische revalidatiezorg SVRZ Ter Valcke, centrum voor zorg en revalidatie - Goes

Bedankt voor uw positieve waardering. Daar zijn we heel blij mee. Zeker omdat u aangeeft dat onze medewerkers de zorg afstemmen op de cliënt. Persoonlijk en menselijk.
Met vriendelijke groet, Jacqueline van den Hil, locatiemanager SVRZ Ter Valcke.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor SVRZ Ter Valcke, centrum voor zorg en revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.