Swinhove Groep, locatie Swinhove

Plantageweg 3 3333 GZ Zwijndrecht
Deze locatie is onderdeel van Swinhove Groep

Waardering van Swinhove Groep, locatie Swinhove - Zwijndrecht op 8 juni 2016

Coma

Aan de directie Swinhove Groep Zwijndrecht,  Geachte directie, Na twee herseninfarcten, twee keer in het ASZ-Dordrecht te zijn opgenomen, werd ik voor verdere verpleging overgebracht naar Swinhove verpleegafdeling - Aanlegsteiger. Ik had nooit verwacht dat ik in een verpleegtehuis opgenomen zou moeten worden.  Ik had, mede veroorzaakt door de landelijke media, een zeer negatieve beeldvorming gekregen over de verpleegtehuizen in Nederland. Mijn Vader en Moeder zijn in de verpleeg tehuizen Crabbehof en de Sterrenlanden geruime tijd opgenomen geweest. Zij zijn daar overleden. Mijn schoonmoeder is  geruime tijd opgenomen geweest in Swinhove. Ook zij is daar overleden. Voor uw verpleegtehuis Swinhove Groep bleek dat een totaal verkeerde gedachte. Vanaf de eerste minuut dat ik werd binnengebracht werd ik door al uw medewerkers op een zeer  professionele manier ingelicht over de doelstellingen en behandelwijze voor mensen met een CVA. Alle professionals en andere mensen daar omheen hartelijk dank voor jullie inzet en kwaliteit die door jullie elke dag opnieuw werd ingezet. Ook de huiskamer medewerkers van Aanlegsteiger hartelijk dank voor jullie kwaliteit en inzet voor alle hulpbehoevenden. Ik zou graag iedereen bij naam willen noemen maar dat kan ik niet want jullie waren allemaal vakkundig en bekwaam. . Toch moet ik iemand benoemen om zijn speciale kwaliteiten zoals het schrijven van  het boekje “Tips vanuit de patiënt met hersenletsel”.  De schrijver is Raymond Stuurman. Een meesterwerk voor niet alleen de patiënten maar ook voor de familie en vrienden die op bezoek komen of omgaan met de CVA-patiënt. Ook zijn video en TV weergave over een CVA (wat gebeurt er in de hersenen na een CVA) is een uitstekend beeld voor patiënten en iedereen daaromheen.   Geachte directie, uw Swinhove Groep met alle medewerkers  krijgt van mij voor opname/informatie/behandelingen/ verpleging en kwaliteit een 10 *(met een sterretje) Een voorbeeld  voor alle verpleegtehuizen in Nederland.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Swinhove Groep, locatie Swinhove? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.