Waardering van Swinhove Groep, locatie Swinhove - Zwijndrecht op 20 juni 2016

8.3
  • Hersenaandoeningen

Hevig geschrokken van twee herseninfarcten, kort na elkaar, van mijn vader met als gevolg opname in verpleeghuis Swinhove om te reactiveren. Op de afdeling reactivering was een verzameling van mensen aanwezig met een hersenaandoening van zeer ernstige tot ernstige gevallen. Mijn eerste indruk was dat dit zeer deprimerend overkwam op mij maar vooral ook op mijn vader. Ik hoopte dat hij snel weer zou herstellen van de uitvalsverschijnselen van het herseninfarct. Gelukkig is de kwaliteit van het personeel hoog en is een goed individueel zorgplan gemaakt waarbij de verschillende disciplines goed met elkaar samenwerken. Denk aan de fysiotherapie, logopedie, ergotherapie en natuurlijk het personeel op de afdeling reactivering. Alles was erop gericht om mijn vader weer zelfstandig te laten functioneren zodat hij verantwoord weer naar huis kon gaan. Het maximale verblijf op de afdeling is zes maanden. Mijn vader mocht na drie weken weer naar huis! Onvoorstelbaar hoe snel hij hersteld is met de geboden therapieën. Grote waardering voor de inzet van alle medewerken en het uiteindelijke resultaat is zeer op zijn plaats. Onze dank dank is groot hiervoor.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Swinhove Groep, locatie Swinhove? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.