Waardering van SZR, Walstede - Tiel op 21 januari 2019

Mijn ouders hebben in eerste instantie samen op Walstede afd. Cantate gewoond en hadden het daar erg naar hun zin. Het was voor hun een echt "thuis". Na het overlijden van mijn vader is mijn moeder erg goed opgevangen en heeft veel steun gehad van de medewerkers/verzorgers. Zij heeft hier nog ruim 7 jaar met heel veel plezier gewoond. De laatste jaren, tijdens haar sterk afnemende gezondheid, hebben de medewerkers/verzorgers van Cantate er alles aan gedaan om haar zo goed mogelijk te verzorgen en te begeleiden. Wij, als familie, hebben dit zeer gewaardeerd.Als minpuntje wil ik het schoonhouden van het appartement benoemen. Dit heeft uiteraard niets met de afdeling Cantate te maken maar in het algemeen. De frequentie is te laag bij mensen die hulpbehoevend zijn. Ook veel stof op kasten en onder meubilair. Misschien wat meer aandacht hiervoor.Verder niets dan lof voor alle medewerkers van de afdeling Cantate.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor SZR, Walstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.