Talma Haven

Ankerplaats 2 8321 RT Urk
Deze locatie is onderdeel van Talma Urk

Waardering van Talma Haven - Urk op 28 januari 2019 Interview

Deze zorginstelling waar mijn moeder verblijft, vind ik fantastisch. Mijn moeder is daar heel tevreden en de medewerkers zijn heel lief voor haar. Zij doen het werk vanuit hun hart en niet allen voor het geld. Zij behandelen mijn moeder op dezelfde manier zoals ik mijn moeder zou behandelen en dat doen ze met veel zorg. De communicatie vind ik heel goed, want als ik iets wil vragen of een opmerking heb, dan bespreek ik dat met de verpleging en daar gaan ze serieus mee om. De accommodatie vind ik prettig, want het is net helemaal verbouwd. De lift en de muren zijn beplakt met een soort stickers, waardoor het er heel huiselijk uitziet. Dat hebben ze gedaan in een stijl zoals Urk er vroeger uitzag. De bewoners hebben hierdoor het idee dat ze in een straatje wonen. Er wordt veel met de bewoners gedaan, ook met behulp van de inzet van veel vrijwilligers. Er wordt gekeken wat mijn moeder leuk vindt. Zij vindt het spelen van een quiz spelletje leuk. Daar geniet ze echt van.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Talma Haven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.