Waardering van Talma Haven - Urk op 12 januari 2019 interview

8.5

Door Ozonverbindzorg is het makkelijker geworden om afspraken te maken. De kwantiteit van de verzorging is overdag anders dan in de avond. Overdag vind ik het voldoende en dan worden er ook wel activiteiten aangeboden. In de avond is er niets meer te doen voor de bewoners. Dan zitten de mensen te wachten tot ze naar bed gebracht worden. Er is niet meer personeel, dus ze kunnen er niets aan doen. Het gebouw is heel makkelijk bereikbaar en er is goede parkeergelegenheid. Mijn moeder heeft een kamer met een badkamer. Die is pas helemaal vernieuwd. Overdag gaat ze naar de huiskamer. Daar worden dus activiteiten aangeboden. De medewerkers gaan perfect met mijn moeder om. Er zijn ook veel vrijwilligers om bijvoorbeeld koffie te schenken, maar die zijn er niet in de avond.

Bent u of werkt u voor Talma Haven? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.