Talma Haven

Ankerplaats 2 8321 RT Urk
Deze locatie is onderdeel van Talma Urk

Waardering van Talma Haven - Urk op 17 januari 2019 Interview

Ik zie een positieve ontwikkeling wat de afspraken betreft. Eerst vond ik het ongestructureerd, maar nu gaat het stukken beter. De medewerkers hebben zich geschoold op het gebied van dementie. Ze zijn meer in teamverband gaan werken, wat de continuïteit ten goede komt. Dat zie ik terug in de communicatie en in de verzorging. De omgang is afgestemd op mijn moeder. De medewerkers kijken hoe ze met moeilijke momenten omgaan. Ook de psycholoog is daarbij betrokken. Dat geeft mij een geruststellend gevoel. Er wordt nu beter naar me geluisterd dan eerst. Vroeger zag ik veel verloop in personeel, maar nu is er een vast team. Dat vind ik heel fijn. Mijn moeder heeft een eigen kamer. De groepsruimte vind ik heel klein. Verder mis ik een tuin. De andere voorzieningen zijn prima. Er wordt van alles georganiseerd, zoals handwerkclubs, optredens van koren en gezellige markten. De instelling staat midden in een nieuwbouwwijk. Er is een winkelcentrum in de buurt. In mijn ogen zijn de medewerkers heel gelovig en dragen ze dat ook uit met gebeden, Bijbellezingen en christelijke gezangen. Ik ben niet tevreden over het eten. Dat heb ik aangegeven, maar ik zie nog geen verbetering. In de wasserij werken heel fijne mensen. Ik kan goed met hen communiceren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Talma Haven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.