Talma Het Dok

Vlechttuinen 1 8322 BA Urk
Deze locatie is onderdeel van Talma Urk

Waardering van Talma Het Dok - Urk op 28 januari 2019 Interview

Ik ben blij dat mijn moeder hier kan wonen en mijn moeder heeft het hier ook naar haar zin. Ik vind dat ze hier goed verzorgd wordt. Ze gaat bijvoorbeeld iedere week naar de kapper. De medewerkers gaan goed met haar om. Mijn moeder is niet makkelijk, maar dat lossen ze op een prima manier op. De medewerkers vind ik vriendelijk en als er iets is wat ik moet weten, dan bellen ze mij netjes op. Als ik een vraag heb, dan is er ook altijd ruimte om die te stellen. De accommodatie vind ik prettig. Mijn moeder heeft een fijne ruime kamer met een mooi uitzicht. Bovendien heeft zij ook een eigen badkamer. Eigenlijk kan dat niet beter. Er is een gezamenlijke huiskamer. Daar drinken ze samen koffie, er wordt voorgelezen en er wordt een spelletje gedaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Talma Het Dok? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.