Thebe Aeneas

Zaart 35 4819 ED Breda
Deze locatie is onderdeel van Thebe

Waardering van Thebe Aeneas - Breda op 8 juli 2017

Aeneas wordt niet goed schoon gehouden, vaak vies en plakkerig, vandaar onlangs een uitbraak van het Norovirus, waarbij bewoners, verzorgenden en bezoekers ziek zijn geworden. Verder is er een schrijnend tekort aan toezicht waarbij bewoners urenlang alleen in de huiskamer zitten.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Thebe Aeneas - Breda

Dank u wel voor uw reactie. We vinden het jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de zorg die wordt verleend binnen Aeneas.
Graag zouden we met u in gesprek gaan over uw ervaringen, omdat dit ons kan helpen om onze zorgverlening te verbeteren.
Onze bedoeling is immers om de juiste zorg te verlenen.
Als u openstaat voor een gesprek, wil ik u vragen om een afspraak te maken via onze locatiesecretaresse.
Telefoonnummer: 06 13 74 82 23

Met vriendelijke groet: Gerard de Kruijk en Emilienne Turczynowicz
Managers Thebe Aeneas

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thebe Aeneas? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.