Thebe Aeneas

Zaart 35 4819 ED Breda
Deze locatie is onderdeel van Thebe

Waardering van Thebe Aeneas - Breda op 6 april 2018

Deze beoordeling geldt voor afdeling Mastbos, het hospice van Aeneas.Wat een geweldige locatie om het laatste stukje van je leven te mogen doorbrengen. Zeer hartelijke, warme, betrokken mensen die oog hebben voor de patiënt maar zeker ook voor de familie. Het gaat hier echt om het comfort, de huiselijkheid en de wensen van de patiënt. Ik ben zo dankbaar dat mijn moeder haar laatste weken hier mocht verblijven. Ja de schoonmaak was misschien niet optimaal maar in deze fase is een arm om je schouder veel belangrijker en die schoonmaak hoort niet tot de eerste prioritiet wat mij betreft. Respect voor alle medewerkers en in het bijzonder de arts, Mechteld. Dat we haar met haar voornaam konden aanspreken zegt naar mijn mening al genoeg. Mijn moeder heeft hier nog echt genoten.....

Reactie van/namens Hospice Thebe Hospice Mastbos - Breda

Het doet ons goed om te horen dat u tevreden bent over de zorgverlening. Wij staan voor goede kwaliteit zorg en aandacht geven aan de bewoners en hun familieleden. Uw reactie is een mooi compliment voor onze medewerkers. Dank daarvoor.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thebe Aeneas? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.