Thebe De Vloet

Vloeiweg 85 5061 GA Oisterwijk
Deze locatie is onderdeel van Thebe

Waardering van Thebe De Vloet - Oisterwijk op 30 juni 2018 Interview

De medewerkers roeien met de riemen die ze hebben. Het personeel is lief voor mijn kennis, maar ze is heel moeilijk in de omgang. In de regel wordt er goed naar mij geluisterd. Het gebouw vind ik verouderd en wordt slecht onderhouden. Ze heeft een kamer met een andere bewoner. Daar ben ik niet over te spreken. Ik denk dat het beter met haar zou gaan als ze meer privacy zou hebben. Ze loopt heel veel overdag. Daar is wel ruimte voor. Er is een tuin bij het gebouw die vrij toegankelijk is voor de bewoners. Er zijn twee huiskamers op een afdeling. Daar worden ook de maaltijden geserveerd. Er worden groepjes gemaakt en als het niet gaat dan worden de bewoners in een andere groepje gezet. Dat werkt volgens mij goed. Ik vind dat er ook niet goed met het personeel wordt omgegaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thebe De Vloet? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.