Thebe De Vloet

Vloeiweg 85 5061 GA Oisterwijk
Deze locatie is onderdeel van Thebe

Waardering van Thebe De Vloet - Oisterwijk op 28 juni 2018 Interview

Ik vind het qua zorg wel goed, maar het interieur vind ik erg gedateerd. Ik vind dat er wel wat aan gedaan mag worden. De sanitaire voorzieningen vind ik ook oud. Het mag wel een keer opgefrist worden. Ik vind de ruimtes best wel krap. Er zijn twee huiskamers met 15 bewoners. Ik vind dat wel te vol. De omgeving vind ik wel mooi. Er zit een mooie, rustige tuin bij. Het is lekker groen. Het lijkt mij wel leuk als de bewoners meer betrokken worden bij het koken, door middel van een keer aardappels schillen of appelmoes maken. Ik vind dat er te weinig personeel is. Volgens mij moeten ze echt hard werken. Er is in de nacht maar één verzorgende op twee afdelingen. Dat lijkt mij gewoon te weinig. Ik vind de verzorgenden erg lief en toegewijd. Ik merk dat aan de manier waarop ze met mijn moeder omgaan. Ze proberen haar zoveel mogelijk te begeleiden, ondanks de tijdsdruk die ze hebben. Ze maken ook altijd tijd om even naar mij te luisteren als ik vragen heb.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thebe De Vloet? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.