Thebe Eikenbosch

Liesboslaan 311 4838 EW Breda
Deze locatie is onderdeel van Thebe

Waardering van Thebe Eikenbosch - Breda op 29 juli 2018

Ziekte van Alzheimer

Ruim 2 jaar lang hebben wij de zeer slechte kwalitatieve  "zorg" voor mijn moeder hier aan moeten zien, waarvan ik mij het laatste half jaar onmenselijk veel zorgen heb gemaakt omtrent de gang van zaken binnen dit "verpleeghuis"  van zorgaanbieder Thebe , na lange tijd met toch behoorlijk zware overwegingen,  je doet zoiets niet zo maar , heb ik 6 weken geleden besloten om mijn moeder die aan Alzheimer lijd uit  " Verpleeghuis Eikenbosch " te halen om haar binnen een totaal andere setting te plaatsen omdat goede zorg en empathie hier niet gewaarborgd waren/zijn.De spiraal negativiteit die ik hier aan heb gezien ilvind ik zeer zorgwekkend, op alle fronten.Als ik nu zie hoe geduldig &  liefdevol men voor haar zorgt en hoe zij is opgebloeid in 3 weken tijd doordat men alhier bewoners activeert & stimuleert, hoe menswaardig deze woonvorm is, want wat was het arme mens doodongelukkig in die passieve verpleegfabriek Eikenbosch, waar de cliënt echter niet op de 1e plaats komt,  dit bevestigd nogmaals de zeer trieste gang van zaken bij Thebe.Zoveel is er daar totaal niet op orde , mijn ervaring leert dat het management zelfs na herhaaldelijke serieuze klachten van ons, er totaal niets mee heeft gedaan of doet.Nee, om mijn moeder veilige, menselijke & empathisch ingestelde zorg te laten ontvangen kan ik zeer zeker hier niet terecht.Erg jammer, want het is een toplocatie met prachtige appartementen, maar de zorg vind ik  onprofessionele & erbarmelijke!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Thebe Eikenbosch - Breda

Er heeft er een gesprek plaatsgevonden waaruit concrete acties zijn gekomen zodat Thebe haar zorg kan verbeteren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thebe Eikenbosch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.