Waardering van Thebe Elisabeth - Goirle op 17 mei 2010

7.0

Ik heb versteld gestaan hoe snel al het personeel een beeld had van mijn schoonmoeder en al snel wisten, wie haar kinderen zijn en wie bij wie hoort. Wat de verzorging en omgang betreft zie ik veel geduld. De mensen krijgen de ruimte. Het besef dat informatie en vragen bij mensen met Alzheimer op een andere en tragere manier binnenkomt, daar gaan ze goed mee om. Het geduld en de ruimte die de mensen krijgen heeft een schaduwzijde als het gaat om de weigering van een bewoonster om verzorgd te worden na een sanitair ongelukje. En zo kan het lang (meer dan een dag) duren voordat iemand er weer fris bijloopt. Bellen gaat ook niet vlekkeloos. Ik wilde een keer een kort bericht doorgeven. Een heel goede kennis van mijn schoonmoeder stond in de krant en ik wist dat ze daar zeker goed gemutst van zou zijn om het te weten. Het zou de begeleiding voordeel geven bij het contact met haar. Mijn telefoontje werd echter niet vriendelijk ontvangen en er is ook niets mee gedaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thebe Elisabeth? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.