Waardering van Thebe Revalidatie - Breda op 4 december 2019

5.8
  • Beroerte

De accommodatie komt oud en ongezellig over, wat aankleding zou al gezelliger overkomen, met name eerste indruk. De zorgverleners deden erg hun best, maar waren lang niet altijd goed op de hoogte van afspraken, bv adviezen vanuit de ziekenhuis, en hielden zich daar dan ook niet aan. We hebben 2 x voor niks op de afdeling gestaan, omdat afspraak niet doorging en dit niet gecommuniceerd was, doordat personeel mail niet had gelezen! Al met al maakte de revalidatie afdeling geen goede indruk op ons als familie. Onze (schoon)moeder genoot wel van de gezamenlijke maaltijden. Het is alleen jammer dat er verder geen activiteiten geboden worden voor de cliënten die daar behoefte aan hebben. Daardoor zitten deze cliënten noodgedwongen de rest van de dag op hun kamer of alleen in de huiskamer/lounge. Er heerst geen gastvrijheid op de afdeling, familie mag bv geen koffie/thee gebruiken, alleen de cliënt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thebe Revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.