Thebe Hagedonk

Markt 5 A 1 4841 AA Prinsenbeek
Deze locatie is onderdeel van Thebe

Waardering van Thebe Hagedonk - Prinsenbeek op 30 juni 2018 Interview

De huiskamer kijkt uit op een mooie binnen, De bewoners kunnen hier heerlijk buiten zitten. Mijn moeder kijkt vanuit haar kamer op het kerkhof. Ze heeft wel een prachtige kamer met een eigen badkamer. Ik vind de zorg die mijn moeder krijgt erg goed. De medewerkers zijn heel vriendelijk en geduldig. Als zij naar het toilet moet, dan hoeft zij nooit lang op hulp te wachten. Ik kan altijd het dossier inkijken van mijn moeder. Als ik iets te vragen heb, dan word daar op gereageerd en zo nodig actie op ondernomen. Als er iets met mijn moeder is, dan word ik daarvan op de hoogte gebracht. Mijn moeder is weleens onrustig, maar daar wordt op een goede manier mee omgegaan. Er zijn vrijwilligers die veel activiteiten organiseren. Er wordt bijvoorbeeld, geknutseld of er is een muziek activiteit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thebe Hagedonk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.