Thebe Heuvel

Donatello 1 4812 JR Breda
Deze locatie is onderdeel van Thebe

Waardering van Thebe Heuvel - Breda op 4 mei 2020

N.v.t.

Dementie

De woongroepen bij Thebe de Heuvel voor mensen met dementie is kleinschalig. Een ruime woon/leefruimte, eigen kamer met douche en toilet. De verpleegkundigen zijn allemaal erg aardig en lief voor de bewoners. De warme zorg die zij nodig hebben krijgen ze daar. Mijn moeder heeft twee jaar op De Heuvel gewoond. Ze waren altijd erg behulpzaam en lief voor haar en ook voor ons. Er zijn natuurlijk altijd verbeterpuntjes maar over het algemeen zijn wij erg tevreden over hoe ze het doen bij De Heuvel. Ik raad Thebe de Heuvel dan ook zeker aan.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Thebe Heuvel - Breda

Dank u wel voor uw mooie reactie. Wij streven ernaar om een echt thuis voor de bewoners te creëren en het doet ons goed dat het ook zo ervaren werd. Uw reactie is doorgezet naar het team en is een opsteker voor iedereen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thebe Heuvel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.