Waardering van Thebe Lucia - Breda op 19 februari 2018

4.0

Mijn man is 6 weken verpleegd in Lucia na een hersenbloeding. Hoewel het personeel zich echt inzette voor hem is hij al die tijd niet één keer onder de douche geweest en had hij uitgedroogde voeten. Ik heb hier herhaaldelijk om verzocht Ook is hij steeds met een passieve lift in en uit bed getakeld omdat dat beter zou zijn voor zijn schouder. Wat achteraf niet waar bleek te zijn want het gaat prima met de actieve lift waar hij nu verblijft, dus dankzij Lucia heeft hij 6 weken lang niet kunnen oefenen met opstaan en zitten terwijl die eerste weken zo belangrijk zijn voor z'n herstel. Ook had hij de laatste 10 dagen geen bel meer, want hij belde te vaak. "Doe het maar in je luier" Zo'n bel is toch verplicht? Nu verblijft hij gelukkig in een ander verpleeghuis waar hij meteen onder de douche is gezet en zijn voeten worden verzorgd. Ook gebruiken ze daar wél de aktieve lift zodat hij meerdere keren per dag het opstaan en weer gaan zitten kan oefenen. Ze hebben daar wel een bel met intercom en hij wordt hij gewoon op de w.c. gezet. Bovendien zijn ze meteen begonnen met het afbouwen van de Haldol, wat na herhaalde verzoeken van mijn kant ook niet gelukt is in Lucia. Al met al beveel ik Lucia niet aan.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Thebe Lucia - Breda

Wij hechten veel waarde aan de mening van onze cliënten en hun familie. Wij stellen uw reactie dan ook erg op prijs. Graag zouden we met u in gesprek gaan over uw ervaringen, omdat dit ons kan helpen om concrete acties op te zetten om de zorgverlening te verbeteren. U kunt contact opnemen met ons team via 088 - 117 50 00.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thebe Lucia? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.