Waardering van Thebe Park Stanislaus - Moergestel op 9 september 2019

4.2
  • Dementie

Er werd zomaar een besluit genomen zonder dat wij of ons moeder er van in kennis werden gesteld. Wij zijn niet bij het besluit betrokken terwijl een wijziging in het zorgplan besproken zou moeten worden. We hebben de directrice er over aangesproken maar zij wijkt niet van haar stanpunt. Ook is er dit jaar geen MDGO overleg en ons moeder krijgt geen aandacht van het verzorgend personeel. Geen tijd en te weinig personeel. De directrice wil zelf geen koffie naar de kamer brengen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Thebe Park Stanislaus - Moergestel

geplaatst op 23 september 2019

Wij hechten veel waarde aan de mening van onze cliënten en hun familie en daarom nemen we uw feedback erg serieus. Er is een gesprek gaande om samen tot een situatie te komen waarin het belang van de moeder voorop staat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thebe Park Stanislaus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.