Topaz Lakenhof

uit 101 waarderingen

Waardering van Topaz Lakenhof - Leiden op 24 juli 2021

Neurologische aandoeningen

Ik wil mijn waardering uitspreken voor alle medewerkers van de Lakenhof. Het is werkelijk een geweldig verpleeghuis. Hoewel mijn vader er helaas maar een paar maanden heeft gewoond, heeft hij heel veel baat gehad bij de liefdevolle verzorging en persoonlijke aandacht van de verzorgers en de medewerkers in de huiskamers. De locatie is nieuw en mooi, de tuin heerlijk. Ik als dochter vond het een enorme geruststelling dat mijn vader in zulke goede handen was. Bij alle activiteiten werd hij betrokken, hij genoot van de schilderles, de muziek optredens en de bingo. Het contact met de EVV’er verliep vlekkeloos, er werd geluisterd en gehandeld indien nodig. In een vorig verpleeghuis werd mijn vader nogal aan zijn lot overgelaten, in de Lakenhof werd hij behandeld als een prins ( zo zei hij het zelf vaak). Ik raad dit verpleeghuis van harte aan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Topaz Lakenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.