Topaz Overduin

Nachtegaallaan 5 2225 SX Katwijk
Deze locatie is onderdeel van Topaz

Waardering van Topaz Overduin - Katwijk op 22 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Afspraken met betrekking tot gesprekken die gevoerd moeten worden, worden nagekomen. Als er een arts naar mijn moeder moet komen kijken, dan gebeurt dat. Soms gebeurt het niet, maar over algemeen worden afspraken nagekomen. Mijn moeder wordt lichamelijk goed verzorgd. Er wordt ook zorg en aandacht aan haar besteed. De persoonlijke aandacht. Maar ook de zorg naar de familie is goed. Echter wel met een aantekening. Gelet op het inzetbaarheid van het personeel. Ik zou op een aantal aspecten uitgebreider zorg willen zien, maar ik realiseer mij dat het door het personeelstekort niet mogelijk is. Er zouden meer handen op de werkvloer moeten zijn. Ik heb wel eens met ze besproken, dat mijn moeder een huidprobleem heeft. Hiervoor zou zij extra ingesmeerd worden. Ik betwijfel het of het gebeurt omdat haar huid nog droog is. Ik vind dat ze heel vriendelijk naar mijn moeder zijn. Ze gaan positief, respectvol en warm met haar om. Ik word tussentijds op de hoogte gehouden, als er iets is. Er wordt goed naar mij geluisterd en men gaat er ook wat mee doen. Het gebouw is wel verouderd, maar het is absoluut heel schoon. Mijn moeder vindt het zelf heel mooi. Het is er heel licht, dat vindt zij heel fijn. Wat ik eruit vind springen, is het personeel. Het personeel heeft duidelijk affiniteit met deze doelgroep en werkt hier met hart en ziel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Topaz Overduin? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.