Waardering van Topaz Overduin - Katwijk op 21 november 2017 interview

De medewerkers zijn allemaal reuze lief en vriendelijk voor mijn man. Ze maken tijd om even een praatje met hem te maken. Dat vind ik heel fijn. Mijn man is wat moeilijk in de dagelijkse verzorging. Als hij onder de douche moet, heeft hij nog steeds last van schaamte en stribbelt hij behoorlijk tegen. Nu is er besloten hem nog maar om de week te douchen. Daardoor ziet hij er niet zo fris en verzorgd uit. Hier ben ik niet blij mee. De accommodatie staat in de duinen. Er is een tuin met zelf gekweekte groenten en bloemen. Die worden verkocht. In de dierenweide staan wat kleinere dieren zoals geitjes en paardjes. Er worden ook roofvogels gehouden. Die wonen daar in hokken en worden door iemand van buitenaf verzorgd. Af en toe is er ook een show met deze vogels. Er is een beweegtuin met diverse apparaten. Mijn man heeft een eigen kamer en de badkamer deelt hij met iemand anders. Het gebouw is oud en gedateerd. De indeling van het gebouw is verwarrend. In het begin moest ik zoeken naar de afdeling waar mijn man woont. Overdag zit mijn man in de gezamenlijke woonkamer waar ook diverse activiteiten worden georganiseerd. Er worden optredens gegeven en er wordt gezongen met gitaarbegeleiding. Mijn man gaat één keer per week naar de mannensoos. Ik ben erg blij met deze accommodatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Topaz Overduin? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.