Waardering van Topaz Overduin - Katwijk op 20 december 2018

• Ziekte van Alzheimer

Een en al lof voor Topaz Overduin. De locatie ligt al prachtig, maar nog belangrijker, de verpleging en alle vrijwilligers zijn geweldig. Mijn vader heeft 4 jaar op de afd. Duinroos gezeten. Hij had elke dag 2 activiteiten. Het schema hing groot op zijn kamer. De verpleging was te lief en geduldig voor hem en de andere bewoners, maar ook voor ons. Natuurlijk mag het gebouw hier en daar een nieuw verfje hebben, maar de zorg is fantastisch en daar gaat het om. Gezellige liederen in de woonkamer, knusse lampen, een tv hoek, gezellige planten en de liefde voor de bewoners.Zonder alle vrijwilligers is het volgens mij niet mogelijk. Die zijn ook fantastisch. Wij zeiden altijd tegen onze vader als we na een uitje weer naar de afdeling gingen; Pap, je gaat weer naar huis, naar je vriendinnen. Dat was ook zo, ze waren zijn vriendinnen en in zijn laatste jaren heel belangrijk en veilig voor hem.

Bent u of werkt u voor Topaz Overduin? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.