Waardering van Topaz Overduin - Katwijk op 23 november 2017 interview

7.2

Het maken van afspraken ging eerst goed, daarna werd het minder en nu wordt het weer beter. Het gebouw en de omgeving zijn prachtig. Het ligt in de duinen. De voorzieningen vind ik echt matig. Ik zou meer diversiteit willen zien in de mogelijkheden om met mijn moeder tijd door te brengen. Dat is nu heel beperkt. Ik denk dan aan ruimtes waar je kunt verblijven. Maar bijvoorbeeld ook aan een glazen corridor door de tuin, om zo de tuin en de omgeving te betrekken bij het pand. Ook gezellige zitjes waar je samen iets kunt drinken, zou ik prettig vinden, omdat men liever geen bezoek op de gezamenlijke woonkamer wil. Mijn moeder heeft een eigen kamer. De badkamer moet ze delen met de buurvrouw. Dat vind ik geen probleem. De medewerkers zijn heel zorgzaam. Er zijn er die echt liefdevol met mijn moeder omgaan. Ik vind dat we het met het personeel hebben getroffen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Topaz Overduin? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.