Topaz Overduin

Nachtegaallaan 5 2225 SX Katwijk
Deze locatie is onderdeel van Topaz

Waardering van Topaz Overduin - Katwijk op 4 november 2020 Geverifieerd

Ik ben het meest tevreden over het personeel: ze zijn super vriendelijk. Ze laten op eigen initiatief een orthopeed of logopedist komen als ze dat nodig vinden. Daar wordt heel erg op gelet, ze houden mijn vader goed in de gaten. Het minst tevreden ben ik over de grootschaligheid van de afdeling, maar dat heeft niets te maken met het personeel of de zorg. Mijn vader heeft nieuwe schoenen en we hebben gevraagd om deze vaker aan te doen, maar als we komen heeft hij toch weer zijn pantoffels aan. Mijn vader had een keer geen sokken aan en in zijn kast lag ook niks meer, terwijl hij er heel veel heeft. Ik denk dat die allemaal met de was mee zijn. Dat hadden ze misschien even kunnen doorgeven. Mijn vader is ook zijn bril kwijt en niemand weet waar die is gebleven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Topaz Overduin? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.