Waardering van Topaz Overduin - Katwijk op 11 november 2017 interview

8.8

Ik vind de verzorging bijzonder prettig. Alles is helemaal naar mijn zin. Ik voel me er altijd erg welkom. Ik word door het personeel aangesproken met mijn voornaam en dat vind ik prettig. Mijn vrouw is niet meer goed aanspreekbaar. Ze is er nagenoeg niet meer bij. Ik vind dat de verzorgenden heel goed hun best voor haar doen. Ze zijn erg lief voor mijn vrouw. Ik weet dat mijn vrouw hier in goede handen is. Eens per half jaar is er een bespreking tussen de mantelzorger en het verzorgend personeel. Ik hoor dan wat ze allemaal doen voor mijn vrouw. Het gebouw is schitterend. Mijn vrouw is overdag in een prachtige ruimte. Beneden kun je een kop koffie drinken. De mensen die hier werken zijn allemaal even vriendelijk en behulpzaam. Er is een hele mooie tuin bij. Het is goed mogelijk om met mijn vrouw in de rolstoel een stukje om te gaan. De omgeving is groen en bosrijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Topaz Overduin? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.