Waardering van Topaz Overduin - Katwijk op 10 november 2017 interview

9.3

In het algemeen ben ik heel tevreden over deze instelling waar mijn vrouw woont. Ik merk wel dat er een personeelstekort is, maar ik zie ook dat de medewerkers hun uiterste best doen. Als ik er in de avond ben, dan loopt er maar één medewerker voor tien bewoners rond. Dat vind ik niet veel en ik zie dan ook dat ze het heel druk hebben. De omgang met de medewerkers vind ik heel goed. Als ik een vraag heb, dan zijn ze er altijd voor mij. De samenwerking verloopt altijd goed. Ik voel me er echt thuis. Als ik er kom, dan krijg ik een kopje koffie of thee. Het gebouw is wat verouderd, maar het wordt wel goed onderhouden. Er worden veel activiteiten georganiseerd. Er is bijvoorbeeld een predikant in het gebouw, die zangmiddagen en Bijbelstudies organiseert. Er is iedere dag wel iets te doen en dat vind ik goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Topaz Overduin? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.