Topaz Vlietwijk

Professor Einsteinlaan 2 2251 VG Voorschoten
Deze locatie is onderdeel van Topaz

Waardering van Topaz Vlietwijk - Voorschoten op 20 juni 2018 Interview

Ik vind de ligging van het gebouw niet zo prettig, omdat er in de buurt weinig groen is. Bovendien ligt het aan een drukke straat. Ik denk dat het goed zou zijn als de gemeente daar een dertig kilometer zone zou instellen, want er wordt veel te hard gereden. Ik vind het een gevaarlijke oversteek voor mijn ouders. De entree van het gebouw vind ik heel smal en klein. Je moet wachten tot de deur open gaat en als er dan meerdere mensen op bezoek komen, wordt die hal echt te klein. Ik mis dat er gesignaleerd wordt wie er in of uit het gebouw gaat. Ik vind het gebouw slecht beveiligd. Iedereen kan binnen komen. Wellicht is het een idee om met een tag binnen te komen. Ik vind het jammer dat ik als eerste contactpersoon geen tag heb om het appartement van mijn ouders binnen te komen. Ik heb daar echter wel begrip voor. Mijn ouders hebben een klein tuintje. Ik wil al het verzorgend personeel een dikke pluim geven. Ik vind ze erg menselijk en persoonlijk. Het ontbreekt hun niet aan inzet. De teammanager vind ik echt een mensen mens. Naar mijn mening staat ze zowel voor haar personeel als voor de bewoners. Ik vind ook dat er veel bespreekbaar is. Ik merk dat de werkdruk enorm is, maar ondanks dat is er altijd tijd. Mijn ouders zijn echt blij dat ze hier wonen. Ik vind het een geweldig huis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Topaz Vlietwijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.