Waardering van Topaz Vlietwijk - Voorschoten op 6 juli 2018 interview

7.8

Ik vind de omgeving waar het gebouw staat heel erg prettig. Het is kleinschalig wonen. Mijn buurvrouw vindt het fijn dat ze daarom zo goed contact heeft met haar medebewoners. De kamer van mijn buurvrouw kijkt uit op de weg. Dat vindt ze heerlijk. De verzorgenden komen geregeld gezellig bij haar op haar kamer om even met haar te praten. Dat vindt ze heel leuk. Ik vind dat mijn buurvrouw prima verzorgd. De kwaliteit van het eten en drinken vind ik heel erg goed. In het restaurant wordt er dagelijks warm gegeten. In de hal gaat mijn buurvrouw iedere avond koffie drinken. Dat vindt ze gezellig. De verzorgenden vind ik heel erg aardig en de sfeer vind ik heel erg goed. Er is één verzorgende die wekelijks met haar komt puzzelen. Dat vindt ze heel leuk. Er is ook een begeleider die wekelijks met haar in de rolstoel gaat wandelen. Dat vindt ze fijn.

Bent u of werkt u voor Topaz Vlietwijk? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.