Waardering van Topaz Zuydtwijck - Leiden op 22 november 2017 interview

8.2

Ik vind de medewerkers heel lief. Ze doen er alles aan om mijn broer te helpen. Ze doen bijvoorbeeld ook de was voor hem en dat gaat allemaal goed. Ik vind dat ze heel positief met mijn broer omgaan. Ze staan meteen voor mijn broer klaar, ondanks dat ze het zo druk hebben. Ze zijn heel behulpzaam. Daar ben ik echt tevreden over. Er zijn ook vrijwilligers die mee helpen met bijvoorbeeld een praatje of een knuffel en ze gaan met de bewoners wandelen. Ze hebben dit jaar ook een bootreisje gehad en dan mag er een begeleider mee. Dit vind ik allemaal heel positief. Er is eens in het half jaar een gesprek met het team en de arts erbij. Ik kan daar met mijn vragen terecht. Ze hebben op de afdeling twee huiskamers en ik heb aangegeven dat ze de medewerkers beter kunnen verdelen. Daar hebben ze naar geluisterd. In de gezamenlijke huiskamer wordt het gezellig gemaakt voor de bewoners en er wordt extra aandacht besteed aan de feestdagen. Ze krijgen bijvoorbeeld elke dag een koekje en als er iets bijzonders is een gebakje. Dat vind ik perfect.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Topaz Zuydtwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.