Treant Zorggroep, Advies- en BehandelCentrum Weidesteyn

Dr. G.H. Amshoffweg 4 7909 AA Hoogeveen
Deze locatie is onderdeel van Treant Zorggroep, Ouderenzorg en verpleegzorg

Waardering van Treant Zorggroep, Advies- en BehandelCentrum Weidesteyn - Hoogeveen op 8 november 2017 Interview

De accommodatie vind ik erg mooi, alles ziet er netjes uit. Er zijn heel veel mogelijkheden voor de bewoners. Er is een dierenparkje en een grote vijver. De kamer van mijn moeder vind ik keurig, hij is ruim genoeg. Ze slaapt daar alleen maar. Overdag is ze in de gezamenlijke woonkamer met de andere bewoners. Mijn moeder wordt hier erg goed verzorgt. Ik heb echt respect voor alle medewerkers, ik vind het echt heel knap wat ze allemaal doen. Iedereen is altijd erg lief en respectvol voor mijn moeder . Er is altijd wel iemand die naar mij luistert als ik met een probleem zit. Ik heb wel het idee dat daar dan ook iets mee gedaan wordt. De afspraken worden allemaal netjes nagekomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Advies- en BehandelCentrum Weidesteyn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.