Waardering van Treant Zorggroep, Advies- en BehandelCentrum Weidesteyn - Hoogeveen op 14 november 2017 interview

5.8

De verzorging voor mijn schoonmoeder is in mijn ogen niet optimaal. Als we haar soms om tien uur in de morgen aantreffen, dan zien we dat ze nog niet helemaal klaar is. Haar kamer is dan ook nog niet opgeruimd. Soms is het erg rommelig. Dat vind ik vervelend. Volgens mijn schoonmoeder zijn de medewerkers heel kortaf. Volgens haar behandelen ze haar niet altijd met liefde. Ze vindt dat de medewerkers niet met haar praten wanneer ze gezamenlijk aan tafel zitten om te eten. Verder zit mijn schoonmoeder de hele dag in haar eigen eenpersoonskamer. Haar kamer vind ik erg klein. Ze heeft totaal geen uitzicht omdat het raam van haar kamer te hoog is. Ze kan niet naar buiten kijken en dat vind ik niet prettig.

Bent u of werkt u voor Treant Zorggroep, Advies- en BehandelCentrum Weidesteyn? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.