Waardering van Treant Zorggroep, Advies- en BehandelCentrum Weidesteyn - Hoogeveen op 10 november 2017 interview

8.7

Ik ben het niet eens met de verlichting in het gebouw, ik vind ik heel ongezellig. Mijn man wordt erg goed verzorgd vind ik. Hij wordt eens per week gedoucht en dat vind ik te weinig. Ik kan eigenlijk bij iedereen terecht met vragen. Ik krijg veel aandacht van de medewerkers, zij komen vaak vragen hoe het met mij gaat en dat vind ik fijn. De kamer van mijn man vind ik prima. Er is een gezamenlijke woonkamer die vind ik, op de verlichting na, wel gezellig. Er zijn veel planten en bloemen. Het eten wordt aangeleverd, het is wel lekker. Ik mis een activiteitenkalender waar ik op kan zien of en wanneer er activiteiten zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Advies- en BehandelCentrum Weidesteyn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.