Waardering van Treant Zorggroep, Advies- en BehandelCentrum Weidesteyn - Hoogeveen op 11 november 2017 interview

7.3

Ik ben tevreden over de activiteiten die aangeboden worden aan mijn kennis. Hij kan met een vrijwilliger gaan fietsen, zwemmen of meedoen aan bingo of zang. Er zijn genoeg activiteiten die hij leuk vindt en dat vind ik fijn. Mijn kennis houdt van grapjes. Het personeel gaat op een leuke manier met zijn humor om. Ze zijn heel vriendelijk en in mijn ogen gaan ze heel prima met hem om. Naar mijn mening is in het begin te weinig aandacht geweest om mijn kennis lichamelijk in beweging te houden. Wij vonden het niet prettig dat er naar ons idee te weinig actie ondernomen werd. We hebben hierover gesproken en inmiddels is het verbeterd. Daar zijn we blij mee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Advies- en BehandelCentrum Weidesteyn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.