Waardering van Treant Zorggroep, Advies- en BehandelCentrum Weidesteyn - Hoogeveen op 23 november 2017 interview

7.3

Met een aantal verzorgenden heb ik goed contact. Dat vind ik fijn. Ik heb geregeld persoonlijk contact met de verzorgenden en de arts. Ik heb meerdere keren voorgesteld om de vaste medicatie van mijn man voor zijn paniekaanvallen te verhogen. Naar mijn mening is daar nog niets meegedaan. Ik heb al een tijdje de arts niet meer gesproken. Dat vind ik jammer. Mijn man belt geregeld voor niets naar de verzorgenden. Als mijn man drie keer voor niets in een half uur belt, brengen ze hem naar de gezamenlijke huiskamer. De verzorgenden laten hem dan drie kwartier zitten met een time timer. Mijn man vindt dat niet prettig. Na die drie kwartier loopt hij meteen weer naar zijn eigen kamer. Hij wil namelijk niet onder de mensen zijn. Ik vind deze maatregel goed, maar ik zou het fijner vinden als ze wat meer aan zijn onrust zouden doen. De accommodatie vind ik prima. Ik vind het prettig dat de gangen breed zijn. Mijn man heeft een eigen kamer met gezamenlijk douche en toilet. Ik vind de kamer prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Advies- en BehandelCentrum Weidesteyn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.