Waardering van Treant Zorggroep, Advies- en BehandelCentrum Weidesteyn - Hoogeveen op 3 november 2017 interview

6.0

Mijn zwager woonde eerst op een gezellige huiskamer en toen moest hij naar een andere huiskamer verhuizen. Ik vind het daar verschrikkelijk. Er is bijna geen toezicht, ik heb daar nog nooit een medewerker gezien. Ik vind het wel erg dat de bewoners vaak alleen zitten. Ik vind het niet fijn dat er veel wisselend personeel is, dat is erg verwarrend voor mijn zwager. De zorg die mijn zwager krijgt vind ik goed. Hij is een lastige eter en daar wordt goed mee omgegaan en rekening mee gehouden. Ik zou het fijn vinden als mijn zwager wat meer gestimuleerd zou worden om mee te doen aan activiteiten. Hij is een lastig persoon om mee om te gaan, maar de medewerkers kunnen dat wel. Mijn zwager heeft het hier wel naar zijn zin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Advies- en BehandelCentrum Weidesteyn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.