Waardering van Treant Zorggroep, Advies- en BehandelCentrum Weidesteyn - Hoogeveen op 11 november 2017 interview

8.8

We kunnen heel goed dingen afspreken. Ik zie ook dat ze de afspraken nakomen. De kwaliteit van de zorg vind ik goed. Er is een goed contact met de medewerkers. De omgang met mijn schoonmoeder vind ik ook heel goed. Ze wordt naar de dagopvang gebracht. Daar worden wat spelletjes gedaan, aan gymnastiek gedaan en gezongen. In de avond wordt ze naar haar eigen kamer gebracht. Dan komen wij op bezoek en dan zie ik dat ze ons nog herkent. Wij nemen haar ook nog mee naar uitvoeringen binnen de instelling. Als ik iets vraag en er kan niet direct antwoord gegeven worden, dan krijg ik de dag erna een telefoontje of een mailtje. Het gebouw staat vlakbij ons huis. Het gebouw vind ik mooi.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Advies- en BehandelCentrum Weidesteyn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.