Waardering van Treant Zorggroep, Advies- en BehandelCentrum Weidesteyn - Hoogeveen op 10 november 2017 interview

8.3

Zeer tevreden ben ik over de instelling waar mijn schoonvader verblijft. De accommodatie vind ik een aandachtspunt. Het is een tijdelijke voorziening die een permanent karakter heeft gekregen. Het heeft de uitstraling van een noodgebouw. Het zou naar mijn idee een wat meer huiselijke uitstraling mogen hebben. Wat de activiteiten betreft, vind ik dat deze meer toespitst moeten worden op het individu. Daarom heb ik de kwaliteit van leven wat lager gewaardeerd. De zorg voor mijn schoonvader vind ik goed, want de medewerkers hebben genoeg aandacht voor hem. Ze nemen daar de tijd voor en ik vind dat ze dat op een liefdevolle manier doen. Ik ben zeer tevreden over het personeel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Advies- en BehandelCentrum Weidesteyn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.