Treant Zorggroep, Geriatrische Revalidatie Zorg Weidesteyn

Geriatrische revalidatiezorg

Dr. G.H. Amshoffweg 4 7909 AA Hoogeveen
Deze locatie is onderdeel van Treant Zorggroep

Waardering van Treant Zorggroep, Geriatrische Revalidatie Zorg Weidesteyn - Hoogeveen op 5 februari 2021

Bloedvergiftiging

Informatie verstrekking kan beter, bijv. t.a.v. uitslagen lab e.d. De revalidatieplan besprekingen zijn niet altijd goed te volgen, omdat de telefonische verbinding niet optimaal is.

Reactie van/namens Geriatrische revalidatiezorg Treant Zorggroep, Geriatrische Revalidatie Zorg Weidesteyn - Hoogeveen

Geachte mevrouw/mijnheer, bedankt voor uw verbeterpunt. We zijn dagelijks bezig om de kwaliteit van onze zorg en dienstverlening te verbeteren. Er is onlangs onderzoek gedaan naar de wens van cliënten en contactpersonen over de informatieverstrekking. We nemen uw verbeterpunt daarin voor de afdelingen. Hartelijk dank voor uw waardering. Met vriendelijke groet Ria Doppen
Locatiehoofd Weidesteyn GRZ en kortverblijf

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Geriatrische Revalidatie Zorg Weidesteyn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.