Waardering van Treant Zorggroep, Verpleeghuis Veltman - Weiteveen op 21 december 2016 interview

8.2

Als ik bel of ik heb een vraag, dan wordt dit altijd goed beantwoord door de medewerkers. Wanneer ik langs kom voor bezoek, merk ik dat de medewerkers goede aandacht voor mij hebben. Ik zie ook dat mijn moeder goede verzorging krijgt. Wanneer ik zelf iets niet vertrouw en ik geef dit aan bij de medewerkers, dan wordt hier ook wat aan gedaan. Verder word ik altijd geïnformeerd over de zorg naar mijn moeder toe. Het zorgplan wordt ook goed met mij besproken. Verder heeft de accommodatie een leuke buiten en binnenomgeving. Deze is ook goed verzorgd en schoon. Ik vind dat er een leuke sfeer wordt aangebracht door middel van natuur.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Verpleeghuis Veltman? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.