Waardering van Treant Zorggroep, Verpleeghuis Veltman - Weiteveen op 18 oktober 2017 interview

7.7

Als ik bij mijn vader op bezoek kom, dan is er alleen een serre waar je een kopje koffie kan nuttigen, maar er zijn geen winkeltjes waar de bewoners even een boodschapje kunnen doen of restaurantje waar iets gedronken of gegeten kan worden. Er worden veel activiteiten georganiseerd, maar helaas wil mijn vader daar niet altijd aan mee doen. Mijn vader heeft van afdeling en kamer moeten veranderen, omdat er wat onenigheid was met zijn medebewoner met wie hij een kamer deelde. Hij is nu verhuist naar een andere afdeling met een andere kamergenoot. Dat vindt hij zelf wel prima, want nu heeft hij wat aanspraak. Ik vind het wel goed, dat zij er op letten dat het tussen de bewoners goed verloopt. De communicatie met het personeel is goed. Een minpuntje vind ik de openbaar vervoer verbinding naar de zorginstelling toe. Ik ben afhankelijk van het openbaar vervoer om op bezoek te komen en er is niet echt een goede bus verbinding die goed te doen is. Dat vind ik wel jammer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Verpleeghuis Veltman? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.