Waardering van Treant Zorggroep, Verpleeghuis Veltman - Weiteveen op 19 oktober 2017 interview

Ik ben tevreden over de persoonlijke aandacht die mijn vader krijgt. Aan alle levensbehoeftes die hij nodig heeft, wordt een gehoor gegeven. Er is een korte lijn met de medewerkers. Als hij iets nodig heeft, wordt het met mij besproken. Ik vind dat de medewerkers professioneel met hem omgaan. Er worden allerlei zaken met hem en met ons als familieleden afgestemd zodat we alle drie op dezelfde lijn zitten. Zijn persoonlijke begeleiding weet precies wat hij nodig heeft en ik vind dat diegene perfect omgaat met zijn situatie. Een aandachtspunt is dat er meer aandacht moet worden besteed aan een disciplinaire dagbesteding.

Bent u of werkt u voor Treant Zorggroep, Verpleeghuis Veltman? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.