Treant Zorggroep, Verpleeghuis Veltman

Ingenieur Biewengaweg 42 7765 BG Weiteveen
Deze locatie is onderdeel van Treant Zorggroep, Ouderenzorg en verpleegzorg

Waardering van Treant Zorggroep, Verpleeghuis Veltman - Weiteveen op 27 oktober 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik heb een kamer waarop alles is wat ik nodig heb. Ik heb een eigen bureau. Ik heb een bed op mijn kamer. Ook heb ik veel foto 's van mijn kinderen en kleinkinderen op mijn kamer. Dat geeft een vertrouwd gevoel. Ik krijg alles op mijn tijd. Ik heb structuur nodig en daar zorgen zij voor. Ze zijn ook altijd vriendelijk en behulpzaam. Dat is goed voor elkaar. Afspraken maken met het personeel gaat prima. Maar ik heb zelf nog wel eens moeite om afspraken na te komen. Maar dan zorgen zij weer dat het toch goed komt. Mijn behandeling bestaat voor het grootste gedeelte uit medicatie en ze zorgen ervoor dat dat altijd goed verloopt. Nooit geen problemen mee.Ik krijg ook bewegingstherapie. Ook daar heb veel baat bij. De informatie voorziening is heel erg goed/ Alles krijgen we meestal op papier en anders zeggen ze het wel. Er wordt veel voor ons georganiseerd. Muziek en ook spelletjes zoals bingo. De activiteiten overdag in het AC vind ik niet zo erg boeiend. Ik heb dagelijks goede gesprekken met diverse personeelsleden. Ik kan mijn verhaal altijd wel kwijt. Dat vind ik wel erg fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Verpleeghuis Veltman? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.