Treant Zorggroep, Verpleeghuis Veltman

Ingenieur Biewengaweg 42 7765 BG Weiteveen
Deze locatie is onderdeel van Treant Zorggroep, Ouderenzorg en verpleegzorg

Waardering van Treant Zorggroep, Verpleeghuis Veltman - Weiteveen op 27 oktober 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik heb een mooie kamer. Groot genoeg voor mij alleen. Ik heb alles bij de hand. Toilet en badkamer zijn op de gang. Maar dat vind ik prima. Gemaakte afspraken worden prima nagekomen. Ik heb daar geen problemen. Ik krijg medicatie en ik heb fysiotherapie. En ik ga naar de dagbesteding. Dat vind ik wel leuk. Ik kan niet best stilzitten. Het personeel is prima. Ze zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Niks over te klagen. Ik kan met iedereen goed overweg. De informatievoorziening is duidelijk. Het staat overal aan geplakt en het wordt ook altijd wel verteld. Ik kan bij mijn PB er terecht met al mijn vragen en problemen. Nooit geen probleem. Ik voel me prima thuis hier en heb niks te klagen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Verpleeghuis Veltman? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.