Waardering van Treant Zorggroep, Verpleeghuis Veltman - Weiteveen op 14 februari 2018 interview

7.7

Ik heb veel mail contact met de mentor en de afdeling van mijn broer. Specifieke vragen stel ik aan zijn mentor, maar mededelingen of vragen over hoe het met hem gaat, die kan ik ook aan de afdelingen stellen. Over de persoonlijke verzorging van mijn broer wordt, in mijn ogen, niet altijd goed nagedacht door het personeel. Dan zie ik dat hij bijvoorbeeld sandalen draagt in de winter. Als ik daar dan een opmerking over maak, dan wordt daar altijd goed op gereageerd. Ze ondernemen ook veel met mijn broer. Ze gaan bijvoorbeeld met hem naar de bioscoop, dierentuin en op vakantie. Het is een oud gebouw, dat binnenkort compleet verbouwd gaat worden. Er staat ook aangegeven hoe het gaat worden. Ondanks dat het een oud gebouw is, voel ik me daar wel op me gemak, wanneer ik daar op bezoek ben. Het is mooi gelegen in een bosrijke omgeving. Ik denk dat mijn broer daar goed zit.

Bent u of werkt u voor Treant Zorggroep, Verpleeghuis Veltman? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.