Waardering van Treant Zorggroep, Verpleeghuis Veltman - Weiteveen op 10 januari 2017 interview

Ik mis de afstemming over de medische kant. Mijn broer zit er al langere tijd, maar hier hebben we het nog niet op een voor mij bevredigende manier over gehad. Het gebouw is oud, maar wat ik prettig vind, is dat het laagbouw is. De bewoners hebben echt contact met de buitenwereld. Het ligt middenin een natuurgebied. De atmosfeer werkt positief door. Er is o.a. een moestuin en er wordt per individu gekeken wat hij/zij kan. Eens per jaar wordt er een familiebijeenkomst georganiseerd en dan zijn alle personeelsleden van de betrokken afdeling aanwezig. Er is dan plezierig contact onderling. De instelling is zo laagdrempelig, dat mijn broer het zelf heeft kunnen regelen. De menselijke maat is er hoog.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Verpleeghuis Veltman? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.