Treant Zorggroep, Verpleeghuis Veltman

Ingenieur Biewengaweg 42 7765 BG Weiteveen
Deze locatie is onderdeel van Treant Zorggroep, Ouderenzorg en verpleegzorg

Waardering van Treant Zorggroep, Verpleeghuis Veltman - Weiteveen op 27 oktober 2016 Interview

Overige aandoeningen

Mijn afspraken lopen via de verpleging, maar dat gaat ook wel vaak fout. Dan heb ik een afspraak met de dokter en dan is die er niet meer en dan moet ik weer een week wachten. Ik heb wel een mooie kamer en die heb ik zelf ingericht. Ik zit dicht tegen het rookhok aan en die deur gaat vaak open en dicht ook in de avond en dat is niet de afspraak. Verder moeten we de badkamer delen met wel 10 personen en dat is wel eens wat lastig , je moet op elkaar wachten. Over het personeel ben ik wel tevreden over het algemeen kan ik goed met iedereen opschieten. Verder ga ik veel naar de activiteiten ruimte daar is veel te doen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Treant Zorggroep, Verpleeghuis Veltman - Weiteveen

Geachte mevrouw/mijnheer, het spijt ons op Zorgkaart te lezen dat u ontevreden bent over uw verblijf bij Treant zorggroep, locatie Veltman te Weiteveen. We zijn dagelijks bezig om de kwaliteit van onze zorg en dienstverlening te verbeteren. Graag zou ik met u in contact komen om te praten over uw onvrede en samen te kijken of ik iets voor u kan betekenen. Wilt u mij bellen of mailen?
Met vriendelijke groet,
Ineke Koops
Hoofd locatie Veltman
i.koops@treant.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Verpleeghuis Veltman? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.