Waardering van Treant Zorggroep, Verpleeghuis Veltman - Weiteveen op 17 oktober 2017 interview

6.7

Op dit moment zou ik het niet aanbevelen, want het is namelijk een heel oud gebouw. Ze zijn wel bezig met een renovatie. Het was namelijk echt niet meer van deze tijd. Ik vind de plek waar je koffie kunt drinken wel mooi. Dat blijft ook zo. Alle bewoners moeten nu één douche delen. Dat vind ik niks. Na de renovatie is dat wel anders, want dan hoeven ze de nieuwe badkamers nog maar met één andere bewoner te delen. Dat vind ik prima. De afspraken gaan wel aardig goed. Al gaat er weleens iets verkeerd. Daardoor moeten we soms ergens achteraangaan. Daar baal ik op bepaalde momenten wel even van. Ik vind de verpleging van mijn naaste echt wel goed. De verzorgenden komen alle afspraken, omtrent de verzorging, goed na. Ze letten overal op. Er wordt goed gereageerd als ik wat vraag. Ze gaan er achteraan als er wat is en ze overleggen wat ze gaan doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Verpleeghuis Veltman? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.