Waardering van Treant Zorggroep, Woonwijkcentrum Tonckenshuys - Zuidwolde op 17 oktober 2017 interview

8.7
  • Aandoeningen bij de man - overig

De afspraken gaan niet niet altijd goed en worden niet altijd opgevolgd. Zoals over bezoektijden, daar let men niet op. Over het algemeen heb ik geen problemen. Ik word wel teruggebeld. De verpleging is goed, maar loopt niet altijd. Er zijn zoveel verschillende medewerkers met steeds een ander rooster. Ik begrijp dat dit te maken heeft met te weinig tijd en alles moet snel. Als de zorg wordt veranderd, dan worden ook de hulpmiddelen veranderd of vernieuwd. Dat maak ik mij zorgen over. De medewerkers zeggen dan dat dit de regels zijn. Het gebouw is mooi en ligt in een bosrijke omgeving. De kamer is groot, met een aparte slaapkamer en een eigen badkamer en toilet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonwijkcentrum Tonckenshuys? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.