Waardering van Treant Zorggroep, Woonwijkcentrum Tonckenshuys - Zuidwolde op 17 oktober 2017 interview

6.5

Er zijn een paar verzorgenden die ik fantastisch vind. Ze zijn lief en staan voor mij klaar. Er zijn helaas ook vaak invallers die volgens mij niet op de hoogte zijn van de situatie. Ik vind de invallers vaak niet aardig. Mijn moeder moet vaak naar het toilet en ik hoor de invallers daar weleens over mopperen. Dat vind ik jammer. Volgens mij is er ook een personeelstekort. Daar is mijn moeder de dupe van. Ik vind dat een groot probleem. Er is mij verteld dat ze een vrijwilligster zouden regelen om regelmatig met mijn moeder te wandelen, maar ik denk dat mijn moeder nog maar enkele keren naar buiten is geweest met een vrijwilligster. De verzorgenden proberen haar soms in hun vrije tijd mee naar buiten te nemen. Dat doen ze doordat ze het niet over hun hart krijgen om haar binnen te laten zitten met mooi weer. Ik vind het fantastisch dat ze dat voor haar doen. Ik vind de accommodatie gewoon goed. Het zijn mooie woningen, met aangepaste bedden. Mijn moeder heeft een keukentje en de beschikking over een balkon. Er zijn genoeg leuke dingen die we kunnen doen rondom het gebouw. De accommodatie ligt namelijk midden in de bossen. Er worden binnenhuis ook genoeg leuke activiteiten georganiseerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonwijkcentrum Tonckenshuys? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.